maddebabe

18e oktober 2011

Kategori: Musik

Så sjukt trött.. Det är helt jävla galet. Kan knappt hålla ögonen öppna. Iallafall, igårkväll kom thomas hit och det gick inte alls att sova bredvid honom.. Haha, grejen är ju att jag har en för liten säng, så jag fick ta fram en extramadrass som jag fick sova på. Men sov gott på den med! Har nog sovit för skönt, och för djupt.. Kanske är därför som jag är såhär svintrött. Tänkte försöka att gå till skolan idag, har ändå en helt okej dag. Om man då bortser från lektionen vi har nu på morgonen som är närmare två och en halvtimme lång.. Efter skolan ska jag till optikern, får inte glömma bort det! Ska kolla om jag behöver glasögon, kan ju vara därför som jag har ont i huvudet hela tiden. Nu ska jag fortsätta äta frukost här; kaffe och ballerinakakor... pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: