maddebabe

16e oktober 2011

Kategori: Musik

Inläggen faller tätt såhär på helgen.. Eller kanske inte. Som sagt så var jag ju på tjejmiddag hemma hos signe i fredags, väldigt trevligt och mycket god mat för den delen! Jag och några andra tjejer sov över, och framåt förmiddagen åkte jag med signe och agnes till samligen. Hade ju den sista kvalmatchen igår, som vi vann med 6-0! Så nu är vi redo för trean nästa år, kommer bli galet. Efter matchen käkade vi pizza och drack lite oså med laget, sen drog alla åt alla möljliga håll. Vissa drog till krogen, några på hemmafest osv. Men jag var inte alls taggad på nåt utav det så jag fick skjuts hem till min kära pojkvän istället.. Han gick upp tidigt imorse för att jobba, medans jag låg och sov fram till tolvtiden typ, haha! Sen hämtade pappa upp mig så har vi bara övningskört fram tills nu typ. Resten av dagen ska jag ta det lugnt framför tvn och massa onyttigheter, och kanske klämma in lite plugg också? You'll never know. pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: