maddebabe

14e oktober 2011

Kategori: Bilder

Kass uppdatering, jag vet. Igår efter skolan övningskörde jag med pappa igen, går bara bättre och bättre faktiskt. Ett plus är ju att det är sjukt kul också, haha! På kvällen tog jag bussen hem till thomas där jag somnade direkt i stort sett. Jag gick upp tidigare än honom idag, eftersom han börjar sent. Var faktiskt väldigt mysigt att gå där i solskenet i kylan, med tjock halsduk och vantar, upp till bussen. Och med vetskapen att det är fredag idag, äntligen. Skoldagen gick bra (nästan inte värt att kalla det skoldag när man börjar 8.20 och slutar 11.20), på spanskan hade vi förhör och sådär och på engelskan kollade vi film! Det var min dag i skolan det, hehe.. Sen tog jag bussen in till stan för att köpa lite grejer, och på tåget hem träffade jag erika och pratade med henne ett tag. Trevligt trevligt! Nu ligger jag i soffan dock, och tänkte vila lite faktiskt. Mitt huvud tar död på mig idag igen. Hoppas verkligen det försvinner innan jag ska hem till signe på tjejmiddag! ha en fin kväll allesammans, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: