maddebabe

take a little time to feel around, before it's gone

Kategori: Musik



Nyss hemkommen från skolan, var en helt okej dag faktiskt. Sista lektionen var idrott, och då spelade vi ultimate frisbee. Ganska kul faktiskt, men blev lite besviken för var bombsäker på att vi hade fotboll idag.. Men det funkade ändå! Efter skolan frågade matilda, mimmi och maja om jag ville följa med till stan och fika, men var en bangare och drog hem istället för jag måste verkligen plugga. Vet inte hur många pianoläxor jag har denna veckan, minst fem iallafall.

Just nu sitter jag framför en mysig film på tvn med en kopp kaffe. Var faktiskt tvungen att få lite koffein i mig, annars somnar jag nu och kommer inte kunna somna ikväll. Fast det gör ju ändå inte så mycket, har en inställd lektion på morgonen så jag har sovmorgon! Ska egentligen börja åtta men istället börjar jag kvart över tio (!) Så jag har bara två lektioner imorgon, musikdata och matte. Heeeelt okej dag. pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: