maddebabe

mysig dag

Kategori: Allmänt

Blev ju en stress imorse om jag säger så, när mamma skulle köra mig till skolan var det typ ingen bensin kvar i bilen så var tvungen att tanka. Det resulterade i att jag kom försent till min privatlektion, men kom som tur är inte allt för sent. Lektionen gick faktiskt bra och nu har mer kläm om hur låten ska spelas. Förhoppningsvis ska mimmi och jag spela upp denna låten på en konsert någon gång innan jul (!). Sjukt nervöst, men kul. Dagen flöt på bra, även om jag känner mig sjuk och så. Efter skolan åkte jag och mimmi in till stan där det blev donken och massa prat, mysigt! Sen skulle hon till läkaren och jag tog bussen hem. Självklart somnade jag på bussen hem och var nära på att missa min hållplats, jaja nu är jag hemma iallafall. Nu sitter jag i soffan med en kopp jordgubbste framför greys. Senare ikväll kommer kanske min pojkvän hit, myspys. pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: