maddebabe

come away with me and we'll kiss

Kategori: Bilder

norah jones, come away with me

Konserten gick bra för föräldrar och vänner! Var inte lika nervöst denna gången, men fortfarande nervöst liksom. Nu på kvällen spelade vi dessutom flera låtar. Alla var jätteduktiga! Men jag var dock inte supernöjd med mina egna bitar, men det handlar om låtvalen också. Jag spelade inte fel eller så, bara osäker. Återigen, scenskräck. Nu har jag hunnit vara hemma i några timmar, och kollade bland annat klart på filmen into the wild. Grym film! Måste ses. Nu känner jag mig däremot för att bara lägga mig i sängen och sova i ett dygn typ. Är helt slut, är helt utmattad typ. Antagligen för att jag har varit så uppe i varv för konserterna och dessutom är småsjuk. Som tur är så är vi lediga imorgon, så jag kan sova uuuut! Hur härligt som helst. Sen på förmiddagen ska jag och thomas ta en tur till frisören, äntligen ;)
pussss


älsklingarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: