maddebabe

9e november 2011

Kategori: Allmänt

Lång dag idag, men är äntligen hemma. Skola från nio till fyra, är alltså ganska trött och utmattad nu. Självklart somnade jag till på bussen också. Direkt när jag kom hem för en stund sen satte jag mig och pluggade på min musikläxa, och jag kan den ganska bra nu faktiskt. Men inte alls lika bra som jag hade velat. Skitsamma. Har precis diskuterat med mamma och pappa om jobb, och det är på god tid att jag fixar ett. Tusen spänn i månaden räcker faktiskt inte långt alls har jag konstaterat. Min ekonomi är kass just nu, eller rättare sagt; jag har ingen ekonomi. Därför ska jag sätta mig ner nu och börja skriva på ett CV! Och imorgon ska jag ringa min förra skola och be om mina praktikintyg och sådär. Får se var detta slutar någonstans. Paniiiiik. Vill bara ha ett jobb just nu, så jag slipper leva på bröd och vatten månaden ut.. Haha riktigt så illa är det nog inte, men nästan. pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: