maddebabe

6e november 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Nu är jag hemma, och om en timma ska jag iväg på fotbollsträning. Har ju haft uppehåll i över två veckor nu, så det känns faktiskt lite segt att börja träna igen.. Haha, jag har blivit så jävla lat. Men efter träningen hade jag tänkt att jag ska på poweryoga, sköööönt. Jag kör på som få direkt, både fotboll och yoga på samma dag. Men det blir bra!

Iallafall, i fredags var jag, signe, emma och frida på halloweenfest i bollebygd. Agnes sminkade mig och signe till två prostituerade, blev väldigt snyggt faktiskt. Festen var kul, jag måste faktiskt erkänna att jag inte var jättetaggad, men det var väldigt trevligt ändå! Vi var hemma runt tvåtiden och då kom thomas och hämtade mig så sov jag hos honom. Igår hjälpte jag signe att städa undan lite på hennes rum efter allt smink och så, och sen åkte jag ju hem till thomas på middag. Det är typ det jag har gjort i helgen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: