maddebabe

2a november 2011

Kategori: Bilder

Hallå där! Igårkväll åkte jag hem till älsklingen, tog det bara lugnt och kollade film. Gjorde i stort sett samma sak idag, bara låg och myste i sängen typ. Såg bland annat filmen friends with benefits. En klassiker; amerikansk kärlekskomedi. Men den var bra! Det är så man ska spendera loven tycker jag, bara ta det lugnt innan skolan drar igång igen. Jag har varit hemma en stund nu, och bara ätit och nu kollar jag och familjen på ice age 3. Jag tjockar mig med chips och cola, hihi. Iallafall, imorgon fyller älsklingen år och jag tänkte åka in till stan på förmiddagen och köpa resten av presenterna innan jag åker och firar honom. Vi hörs förmodligen imorgon, om jag har något intressant att berätta :)
pusss


syster och jag.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: