maddebabe

23e november 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå där ute i mörkret. Idag har varit en ganska seg dag i skolan faktiskt. Fick en sen lunch eftersom vi hade luciarep med musiktvåor och treor på våran håltimma. Inte en jättebra lektion för min del, hamnade bredvid den drygaste människan i världshistorien typ. Iallafall, på historian åkte jag hem för att dels hade jag huvudvärk, och skulle klämt in ett läkarbesök, men då var mottagningen stängd. Men istället åkte jag, mamma och thess och köpte sushi, otroligt gott och härligt med lite vardagslyx såhär mitt i veckan! Nu precis har mamma toppat mitt hår någon centimeter eller så, och nu ska jag plugga lite piano. Förstår inte hur det ska gå till när jag knappt kan hålla uppe ögonen, men det löser sig väl såklart. Ikväll ska jag åka hem till min boy tror jag faktiskt. Något som också blir skönt, är att jag börjar kvart i tio imorgon! Det räddar hela min vecka typ. Thomas börjar åtta imorgon.. Mohaha, jag kan ligga och sova när han åker iväg till skolan, skadglädje är fan bäst. pusssss






fina ebba och jag häromdagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: