maddebabe

1a november 2011

Kategori: Allmänt

En månad närmre jul, det går snabbt nu!

I söndags åkte jag ju in till stan och träffade signe, vi fikade och sen såg vi filmen submarine på hagabion. Väldigt bra film faktiskt, men lite skum. Vi sov i agnes lägenhet, och igår spenderade vi en stor del av dagen inne i stan. Signe letade efter korsett och jag letade efter en present till min älskling. Allt gick bra, tillslut. Var ju ett stort projekt att leta efter korsett, eftersom typ inga butiker säljer dem.. Men jag fick med mig lösögonfransar och vampyrtänder också, nu längtar jag till fredagen så man får klä ut sig ordentligt!
Ikväll ska jag åka hem till thomas och sova där, och imorgon börjar fotbollsträningarna.. Ny tränare, undrar hur detta kommer att gå. Jaja, nu ska jag ligga här i soffan med min kopp te och kolla på skins. pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: