maddebabe

14e november 2011

Kategori: Musik

Blev trevligt överraskad igårkväll när thomas bestämde sig för att åka hit. Han hämtade upp mig så tog vi faktiskt bilen hem till min kusin och myste med film, chips, cola, godis och tända ljus. Det var väldigt mysigt faktiskt! Vi somnade kanske framåt ett någongång. Jag var tvungen att ta fram en madrass och sova på, eftersom älsklingen är så tjock Sen låg han och snarka massa också... Suck. Men jag somnade tillslut, och när jag vaknade var jag jättejättejättetrött.. Och det var jag i stort sett hela dagen också. Självklart somnade jag till på bussen hem, som vanligt. Nu sitter jag bara och tar det lugnt framför tvn, och snart ska jag plugga lite piano hade jag tänkt. Men just i denna sekund kom jag på att jag har glömt noterna i skolan! Och vi har konsert på onsdag, kan ju vara bra att finslipa pianodelen också.. Typiskt. Jaja, hoppas ni alla har haft en bra måndag? pussss


anna ternheim, shoreline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: