maddebabe

11e november 2011

Kategori: Bilder

Ovärd dag.. När jag vaknade imorse var jag sjukt trött, och om möjligt ännu sjukare. Satt på bussen i cirkus 45 minuter, och när jag kom till skolan var spanskan inställd. Får vänta i en och en halvtimma till nästa lektion, och sen slutar jag. Ovärt om något! Men jag och några tjejer från klassen sitter och kollar på titanic under tiden. Det enda jag vill göra just nu är att ligga i min varma och gosiga säng och sova.. Det enda positiva är att det är fredag och ikväll kommer thomas hem till mig och äter tacos och myser en massa! Kanske blir det en bio ikväll också, eller så tar vi det imorgon. Får se hur det löser sig helt enkelt. Hörs senare under dagen, ha en fin fredag! pussss


när vi var i spanien förra hösten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: