maddebabe

28e maj 2011

Kategori: Allmänt

Hallå hallå. Igårkväll hade jag lite folk hemma, och det var väldigt trevligt! Blev dock lite irriterad på en granne som kom över och gnällde vid klockan tio, även om det inte alls var lika hög volym som hon hade antytt. Men sänkte musiken och fortsatte att umgås. Vid två någongång drog alla hem typ, förutom richard som sov här. Vaknade vid elva imorse och började röja och städa. Sen stack han hem, och jag åkte iväg på match som vi vann med 3-1, kalasbra! Kom hem för drygt en timma sen, och tjockar mig med chips och cola. Snart ska jag, systern och hennes boyfriend göra middag och senare ska vi till min kusin på inflyttningsfest, blir nog supertrevligt! Men får se om jag stannar där hela kvällen, eller om jag drar någon annanstans senare..
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: