maddebabe

22a maj 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Var hos min kusin igårkväll med familjen, och grillade lite oså. Hon har precis flyttat hit till rävlanda, så blev lite inflyttningsmiddag med familjen. Lite trevligt var det ändå, ibland måste man umgås med släkten också! Gick hemåt vid tolvtiden nångång. Satt uppe vid datan till tre typ, vid skype och så kollade jag på film: karate kid. Inte så värst bra tycker jag faktiskt. Somnade vid halv fyra - fyra nångång, för att gamlingarna satt uppe o pratade typ.. Inte helt okej. Vaknade vid tolv i förmiddags, och det var helt underbart att få sova ut! Nu har jag pratat med emma ett tag, har inte träffat henne sen i fredags nångång så var tvungen att skvallra lite typ. Hahah! Jag vet inte riktigt hur dagens planer ser ut, ska iallafall kolla match sen på kvällen. Ska försöka plugga lite också, men lär väl inte bli så som vanligt..

the kooks på peace & love förra sommaren !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: