maddebabe

19e maj 2011

Kategori: Bilder

Helt okej dag i skolan faktiskt. Lite segt att ha matte o kemi som de sista lektionerna, men helt okej ändå. Efter skolan tog jag och emma fyrabussen till stan, för att emma skulle köpa lite grejer. Jag kunde inte köpa nåt för att jag hade mina pengar här hemma, jättesmart! Emma hittade inte det hon var ute efter, så det hela kändes ju ganska meningslöst. Men det var mysigt ändå! Hittade faktiskt en jumpsuit som jag tänkte köpa imorgon. Jag och Signe ska på Veronica Maggio på liseberg, och tanken var att vi skulle åka in tidigare dels för att signe ska leta efter en present till sin kusin, och då passar jag på att köpa jumpsuiten. Emma fyller ju år snart också, kanske är det så att jag hittar något att köpa åt henne. Men min jumpsuit är som sagt högsta prioritet. Jag tänkte använda den på skolavslutningen, på hemliga resan. Det blir nog väldigt fint tror jag! Mycket bra. Ser fram emot morgondagen också, och att få vara med signe lite. Det var ett bra tag sedan faktiskt! ♥
från bikbok!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: