maddebabe

18e maj 2011

Kategori: Bilder

Var sjukt trött imorse när jag skulle gå upp, som vanligt blev det ännu en sen kväll.. Jag måste bättra mig, men jag hade mina orsaker till att vara uppe så sent. Egentligen hade jag behövt stanna hemma en dag till på grund av förkyldningen, men jag kan nästan inte få mer frånvaro nu. Jag får väl bara hålla ut till sommarlovet är här, även om det känns jävligt onödigt att vara i skolan för tillfället! Just nu har vi u-tid där vi ska plugga m.m, men jag orkar verkligen inte. Vill bara sova! Har ändå historia sen, så då kan jag skriva på min uppsats om förintelsen.. Åh vad roligt, jag längtar verkligen! Annars är jag rätt glad, även om det är onsdag. Ett stort plus är att vi inte har någon fysik på eftermiddagen, så jag slutar typ tjugo över ett! Lycka.

mys

Kommentarer


Kommentera inlägget här: