maddebabe

29e mars 2011

Kategori: Allmänt

God morgon! När jag vaknade nu på morgonen fick jag världens panik. Har utvecklingssamtal nu på morgonen, och tror att jag har sänkt mig i massa ämnen.. Och har massa frånvaro. Från och med nu ska jag skärpa mig! De enda gångerna jag ska stanna hemma från skolan är när jag är döende, och jag ska ligga i på lektionerna! Jag har t.ex inte varit på de senaste fyra bild lektionerna. Skärpning! Och jag måste ta itu med plugget. På torsdag har jag musikhistoria prov, och fram tills dess ska jag läsa igenom häftet varje dag 1-2 gånger. På fredag har vi religionsinlämning, och idag ska jag börja skriva på den. Man kan lämna in den på måndag också, om man inte hinner.

Nu har jag ätit frukost, och sitter framför mtv och startar dagen ganska soft. Just nu känner jag mig lite lugnare. Allt löser sig! Nu ska jag kolla klart några saker här på datorn, sen ska jag byta om och sminka mig oså. Sen åker jag och pappa ner till skolan för att få domen av min lärare.. Nej, men ska bli intressant om det är några förändringar. Tror dessvärre att det är det :(

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: