maddebabe

14e mars 2011

Kategori: Musik




Tänker fortfarande på det tragiska som har hänt.. Usch, det är så hemskt! Känns som hela världen är deprimerad just nu.

Efter matchen igår så lade jag mig i soffan och kollade på bröllopsfotografen. Då fick pappa uppdraget att massera och klia mig, underbart! Det är något av det skönaste som finns. Haha, stackars han som blir min blivande pojkvän, han lär få fullt upp med att klia och massera mig! Somnade vid ett, halv två någon gång. Jag var inte så trött, plus att jag smsade lite. Det resulterade i att jag var väldigt trött idag. Plus att jag bara hade ätit två smörgåsar på morgonen, och skippade lunchen i bamba. Det fick bli snickers och cola när jag kom hem.. Nyttigt värre. Nej, men jävligt gott! Det är det viktigaste nästan. Skippar träningen ikväll för övrigt, har så fruktansvärt ont i mina fötter från matchen igår! De är svullna och har märken överallt, från alla stämplingarna. Ser lite roligt ut faktiskt. Ska försöka plugga lite istället, men lär ju inte bli något av det som vanligt.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: