maddebabe

städning

Kategori: Bilder

Kom hem från borås för en timma sen ungefär. Jag köpte en eyeliner, tights och så köpte jag faktiskt lösögonfransar. Har aldrig provat det innan, får se hur resultat blir när jag använder dem. Jag hade även rätt om besöket på donken, haha.. Tjockt! När jag kom hem satte jag igång med att städa mitt rum. Det har sett ut som ett bombnedslag de senaste månaderna, och dammråttorna var inte små kan jag säga er.. Körde en storstädning, och dammsög nu på slutet. Nu är det rent och fint, och det går äntligen att vistas i mitt rum. Och det går att andas där inne nu också, haha. Mamma och pappa ska åka till morfar nu i eftermiddag, men jag tar bussen dit imon. Så jag ska spendera kvällen antingen med några kompisar, eller med min syster therese. Var längesen jag umgicks med min syster, så kanske kör på det ikväll. Lite godis och någon film blir det nog, troligtvis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: