maddebabe

6e juni 2011

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Bloggade ingenting igår, men drar det idag istället. Igår vid fyratiden gick jag, emma och frida upp till signe för att fira hennes födelsedag! Vi var några tjejer i början som gjorde ansiktsmasker, fixade naglarna och så fick vi en grymt god drick som heter frozen strawberry daiquiri. Senare under kvällen kom resten av tjejerna, och då blev det trerätters middag med massa prat och gott att dricka. Gjorde även en sjukt rolig lek som hette maffian, haha! Ännu senare under kvällen kom det lite fler folk, och det blev väldigt mycket dans. Men inte för min del då, är ingen som dansar så mycket, om jag inte har druckit riktigt riktigt mycket, haha! Jag och några andra sov hos signe, och vi gick väl upp vid elva nångång för att diska och städa typ.. Usch, tråkigt men nödvändigt! Satt och åt frukost i solen, och jag kom nyss hem iallafall. Har packat fotbollsväskan, och ska iväg till samlingen om en timma ungefär.. Ser inte fram emot att spela match i denna kokande värme, men förhoppningsvis ska det gå bra :)
pusssss











Kommentarer


Kommentera inlägget här: