maddebabe

4e juni 2011

Kategori: Allmänt

Hallå hallå. Har ingen ork eller lust till att blogga egentligen. Men gör det ändå, ett litet kort och gott inlägg bara.

Har ju varit på klassresa nyligen, finns inte så mycket annat att säga förutom att det var lyckat. Kom hem igår, och på kvällen kollade jag fotboll med några kompisar och sedan drog några av oss vidare till en kompis för lite krök/fest. Väldigt trevligt var det! Somnade i en fotölj där, och var hemma vid tolv någongång på förmiddagen. Solade när jag kom hem, tills det var dags att duscha och gå över till emma för födelsedagsmiddag med tjejerna. Myyysigt och hur trevligt som helst, mycket lyckat! Sen gjorde jag, frida och emma iordning oss för att dra vidare på 18års fest. Det var ganska trevligt, men jag var inte heller jättetaggad innan. Så får ju skylla mig själv lite där, att det var lite segt och så. Kom hem nyss, och ligger nu i sängen och bara softar. Imorgon ska jag sova ut ordentligt, har typ två dagars sömn att ta igen..
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: