maddebabe

26e juni 2011

Kategori: Bilder

Dåligt med bloggandet, som vanligt. På midsommarafton var jag ju hos morfar med släkten och åt middag och sådär, det var väldigt trevligt faktiskt! Men vid sjutiden nångång körde min farbror hem mig till rävlanda, så kunde jag städa och allt sånt. För på kvällen hade jag fest här, med alla mina kompisar. Det blev en väldigt lyckad midsommar faktiskt, och jag tror att de flesta var nöjda också.
 
Igår gjorde jag inte så mycket faktiskt. Jag och emma hjälptes åt med att städa huset, tack för hjälpen! Sen åt jag pizza med mamma, pappa och min kusin emma. Somnade direkt efter maten, eftersom denna veckan när jag har varit sjuk har jag typ inte kunnat sova nånting så hade ganska många timmars sömn att ta igen. Så jag tog alltså en powernap på 1-2 timmar, härligt. På kvällen åkte jag med några kompisar till hindås där vi var vid stenpiren och tjötade, drack gott och rökte vattenpipa typ. Hahaha, trevligt det med. Men väldigt kallt, och så jävla mycket drag var det väl ändå inte, som jag hade misstänkt från början. När vi kom hem kollade jag på film med emma, och sen gick jag och la mig direkt. Var fortfarande helt sjukt trött. Sov från klockan ett till tolv, så elva timmars sömn! U n d e r b a r t !

Idag har jag ingenting planerat, förutom en match i kväll. Sen måste jag ladda upp inför veckan, för då ska jag jobba som fotbollsledare. Inte jättebra betalt, men förhoppningsvis blir det roligt. Kommer jobba 8timmars pass, mindre roligt..

bild från igårkväll, lånad av maria!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: