maddebabe

23e juni 2011

Kategori: Musik

Gammal och skön låt!




Igår satt jag hemma och var sjuk, återigen. Börjar bli seriöst trött på denna skiten nu! På kvällen spelade jag monopol med joel, emma och frida. Myspys! Jag kom åtminstone tvåa, men hade vunnit om jag inte var så korkad, haha! Har sovit värdelöst inatt, alltså typ bara tre timmars sömn. Inte okej. Vaknade vid nio imorse och duschade, man blir så jävla slapp när man är sjuk. Orkar ju inte ens duscha typ. Men är egentligen inte jättesjuk, har bara världens jobbigaste hosta och är förkyld.. Idag ska jag åka med mamma och pappa till borås för att storhandla mat inför midsommar, blir säkert ett besök på donken också.. Haha! Vad ska ni alla göra på midsommar förresten? Jag ska iallafall äta middag med familjen, och på kvällen blir det förhoppningsvis någon fest man kan gå på :)
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: