maddebabe

16e juni 2011

Kategori: Allmänt

Tjenare! Igårkväll hade jag lite kompisar här, vi satt på min altan och grillade och myste lite bara. Sedan drog vi oss in och kollade film.. Myspys! Idag däremot var vädret bättre, och då fick jag chans till att använda min nya bikini! Låg ute och solade med emma och frida ett tag, sen cyklade vi till ramsjön och jag tog årets första dopp! Men kallt var det. På kvällen gick jag och frida upp till bråtared och lattjade lite med bollen, sen skulle några killar träna så frågade om vi ville vara med, haha! Jag var värdelös, finns inte mer att säga om det.. Nu sitter jag i soffan och kollar film bara, och är på lite dåligt humör faktiskt. Ibland kan killar vara riktigt dumma i huvudet, faktiskt. Så är det med det. Ska nog gå över till frida och emma och höra om dom vill ta en promenad nu, puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: