maddebabe

13e juni 2011

Kategori: Bilder

Hallå bloggen. Inte en sån fartfylld dag som jag kanske hade hoppats på, men blev mysigare nu på slutet. På dagen gjorde jag i stort sett ingenting. Men på eftermiddagen hade jag ett möte om mitt sommarjobb då jag ska vara ledare på en fotbollsskola, så jag kommer agera fotbollstränare. Verkar riktigt roligt faktiskt! Kommer ju jobba tillsammans med kompisar, så blir nog bra. Efter mötet var de fotbollsträning, som var helt okej. Vi var inte så många dock. Hade ännu ett möte efter träningen, men med vårat lag då. Nu på kvällen har jag bara myst med emma och frida ute på emmas altan, där vi grillade marshmallows och bara myste helt enkelt. Nu sitter vi inne hos mig och chillar framför tvn. Jaa, där har ni min dag i ord typ. Hoppas det blir bra väder imorgon, så att man kan bada och sola kanske. Har inte tagit årets första dopp än, skandal! På tal om bad och sol, så beställde jag en skitsnygg bikini från nelly tidigare under dagen. Den ska komma nån dag i veckan, kulkul! Då kommer de bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: