maddebabe

12e juni 2011

Kategori: Bilder

God morgon! Har blivit myckte sämre på att blogga, men känner att jag inte orkar typ.. I fredags slutade vi ju skolan, och på kvällen var vi på nåt som kallas för hemliga resan. Var hemma vid halv ett på kvällen typ, och då var tanken att vi skulle ha lite efterfest hos mig, men blev istället lite mys typ. Min kusin har nämligen varit bortrest, så jag har fått låna hennes lägenhet i en vecka ungefär. Var hemma vid tvåtiden igår på förmiddagen, och sov till klockan fem typ. Hur trött som helst! Det är helt galet.. Sen på kvällen gick jag till filippa och maria på fest, vilket var mycket trevligt! Men det blev lite mycket vin för min mage, tyvär.. Var hemma vid halv tre nångång. Nu på morgonen vaknade jag av att jag fick ett sms av min fotbollstränare som vill att jag ska spela match idag, så det är bara att tagga till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: