maddebabe

7e juli 2011

Kategori: Bilder

Var hos thomas vid åttatiden igår. Kollade bara film och pratade typ, myspys. På bussen hem träffade jag några kompisar som tydligen tyckte det lät gulligt när jag pratade, eftersom jag läspar.. Haha! Var hemma vid halv ett någongång. När jag kom hem kollade jag på film med pappa, vi såg filmen anger management. Jag såg inte hela filmen dock, var sjukt trött så gick och la mig vid två. Idag vaknade jag vid nio av att mamma och pappa skulle åka iväg. Somnnade om och vaknade vid tio igen, av att mamma ringde och väckte mig.. Tack för den, var ju omöjligt att somna om. Nu har jag försökt äta lite, jordgubbar och glass faktiskt. Fick hacka jordgubbarna till minimala bitar, men gjorde fortfarande ont när jag åt. Jag får mest äta soppa och barnmat den närmsta tiden nu.. Man kan  ju hoppas på att man går ner i vikt samtidigt, haha!


signe och jag  på hemliga resan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: