maddebabe

20e juli 2011 ♥

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Var en riktigt bra dag idag. Gick upp vid tio, och vid elva tog emma och jag bussen in till stan. Emma shoppade lite, och sen åkte vi vidare till kviberg och kollade när frida spelade fotbolls match. De spelade 0-0 tyvärr.. Sen åkte jag med pappa, therese och kusin emma till mölnlycke där vi mötte upp stefan för att gå på handledarkurs. Var rätt kul och intressant faktiskt, hade ju den bästa och roligaste handledaren också, haha! När vi kom hem käkade vi pizza och så, sen följde jag med kusinen hem. Har haft skittrevligt, och det blev en hel del tjejsnack också. Är fortfarande kvar hos henne btw, ska väl hem snart om jag inte sover här då.. Pratade även med thomas lite i telefon, och jag är sjukt glad nu, hihi. Imon har jag ingenting planerat, förutom att åka till thompa då


bild från kusins dator, lillliis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: