maddebabe

10e juli 2011

Kategori: Bilder

Hallå där! Slänger iväg ett inlägg såhär på kvällskvisten. Idag gjorde jag inte så mycket på förmiddagen, vaknade rätt sent. Har bara fixat och trixat med musik typ. Stressad försökte jag leta efter kläder som jag skulle ha på mig, eftersom jag och emma gick på bio på kvällen. Vi såg dramafilmen something borrowed. Den var jättebra, och verkligen dramatisk, haha! När vi kom hem vid halv tio åkte vi upp med moppen till signe för lite filmmys med te och kakor typ, jättemysigt! Och blev en massa tjejprat, och massa skit. Verkligen en jättetrevlig kväll. Tjejerna skjutsade hem mig nyss, och jag la mig i sängen precis. Jag fattar bara inte hur jag kan vara så pigg som jag är. Har ändå hållt igång hela dagen typ. Antingen ska jag kolla på film tills jag somnar, eller så läser jag en bok. Kör nog på det sista alternativet. Imon ska jag iallafall sova ut, och sen ska jag åka till thomas! Mysa mys! Godnatt, pussssss






Kommentarer


Kommentera inlägget här: