maddebabe

9e januari 2011

Kategori: Bilder


God morgon! Idag gick jag iallafall upp i tid, inte klockan ett som igår.. Har sovit uruselt men ändå, då kanske jag somnar tidigare ikväll istället. Jag måste ha legat väldigt konstigt, för jag har världens nackspärr. Ska hem till Signe sen, så dår får hon massera lite..

Hade en skitdag igår, har blivit lite väl mycket av dem. Det hände väldigt mycket igår, och allt bubblade över. Allt är inte som det ska här hemma, problem mellan kompisar, och killproblem. Men egentligen inte. Jag överreagerade också. Det blev lite mycket helt enkelt. Kom ju hem helt mörbultad också, och helt körd i kroppen och i huvudet. Så det är väl en del utav anledningen. Men idag mår jag super iallafall!

Har ingen aptit på morgonen, men jag har druckit lite kaffe iallafall. Jag ska försöka pressa ner lite mat också, innan jag går hem till Signe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: