maddebabe

18e januari 2011

Kategori: Allmänt


Trots att jag bara har sovit i drygt fyra timmar av magsmärtor så har det ändå varit en helt okej dag. Skippade dock mattelektionen i skolan, istället låg jag nere på högen helt ensam och tog en powernap på en halvtimma. Härligt. Sen gick jag till spanskan, som var den sista lektionen.

När jag kom hem fixade jag lite käk, och sen har jag typ suttit vid datan hela dagen. När jag istället skulle behövt plugga både religion och fysik. Men det blev helt enkelt så, hittade väl roligare saker att underhålla mig med. Åkte till träningen vid sju, för att ha ett möte först. Kändes ganska onödigt, för vi fick ingen ny information eller så. Bara saker som jag har hört innan. Jag var inte taggad inför träningen för fem öre, vi hade massvis av kondition och lite styrka och spel på slutet. När vi körde intervaller/kondition så klarade jag inte så mycket, var tvungen att gå ut och spy. Det händer allt för ofta, men jag antar att det är bra ändå. Ett tecken på att man tar ut sig.

Ska kolla lite viktiga saker här på datan, men innan jag lägger mig ska jag läsa igenom fysiken och läsa igenom religionen, inte alla sidor dock, de är för många. Men jag ska läsa igenom det jag kan sämst.

puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: