maddebabe

17e januari 2011

Kategori: Allmänt


Måndag igen.. Fyfan vilken dag, helt meningslös och tråkig. Men det är väl så med måndagar. Vädret har varit förjävligt idag, regn och skit. Hur halt som helst! Iallafall, eftersom det var närmare 10 plusgrader så tog jag min skinnjacka till skolan, jag har saknat den! Hade onödiga lektioner hela dagen, inställda lektioner och jag skippade den sista lektionen. Vi hade profil, och jag visste inte helt säker var jag skulle vara. Skulle egentligen haft idrott, men dom sa att vi inte skulle ha det denna veckan utan det börjar nästa vecka istället. Men då sa läraren att vi skulle kolla på när dom andra hade lektion, helt meningslöst så jag gick hem med Signe och Emma istället. Signe följde med mig hem, och vi har ätit mellis och druckit kaffe/te och kollat på den romantiska komedin going the distance, hur mysig och fin som helst! Nu har jag precis ätit middag, och ska försöka få lite plugg gjort..

puss

Kommentarer

  • heeeeeenke! säger:

    Blä blä blä.... <3 <3 <3

    2011-01-17 | 23:57:34

Kommentera inlägget här: