maddebabe

you can't stop my shine

Kategori: Musik



Konstig dag. Började vid kvart över åtta, och skrev uppsats i svenskan. Jag tror att det gick ganska bra faktiskt, jag är nöjd med min text iallafall! Hade håltimma i över en och en halvtimma, för att sen ha musik egentligen. Men då kollade vi på en tråkig faktafilm med resten av alla niorna. Meningslöst. Jag var hemma vid ett typ, och försöka läsa lite på religionen. Men efter en stund kunde jag inte läsa mer, eftersom ögonen gick i kors hela tiden. La mig ner och tänkte sova i en tjugo minuter ungefär, vaknar kvart i fyra istället. En powernap som var tänkt att ta tjugo minuter tog istället två timmar. Bra där madde, bra där. Jag kommer aldrig kunna somna inatt! Buhu, jag som verkligen behöver sova på natten. Jag kommer vara helt död imorgon.

Nu ska jag äta middag, pannkakor! Sen ska jag läsa färdigt alla religionssidor. Och vill bara påminna om att det är fredag imorgon, men sen så har vi lov! Helt jävla underbart.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: