maddebabe

27e februari 2011

Kategori: Allmänt

Åkte till axel igårkväll, där henke också var. Spelade lite kort oså, och kollade på när dom åt. Sen gick vi vidare till petter som hade lite folk hemma. Det blev en chillkväll med massa musik, skratt och prat! Trevligt trevligt. På kvällen drog jag, henke och axel hem till axel och kollade på paranormal activity 2 men jag somnade direkt när jag la mig i soffan typ. Så jävla gott att bara få sova när man är sjukt trött! Vaknade inatt flera gånger, och mådde jätteilla. Så jag fick springa på toa hela natten, och hela morgonen/förmiddagen. Var hemma vid halv ett igen iallafall. Tog en dusch, och mådde fortfarande jätteilla. Men efter duschen sov jag tills nu typ, hade ju inte sovit jättebra. Men nu har illamåendet gått över men jag är fortfarande sjukt trött. Och jag måste verkligen försöka plugga sen, läsa igenom massa sidor om hinduismen... Så jävla tråkigt, men det måste tyvärr göras.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: