maddebabe

24e februari 2011

Kategori: Bilder

Helt okej dag i skolan. Jag har nog kommit över det stadiet när jag bara känner mig skoltrött hela tiden, skönt är det! Jag hade bland annat ett spanskaförhör idag, gick nog bra tror jag. Efter lunchen tog jag och Signe en promenad upp till tempo där jag köpte två color och fyra kexchoklad. Gott! Fyra kexchoklader för tjugo kronor, hur bra som helst ju! Rena rama kapet där. Men har två kexchoklader kvar, ska nog försöka spara dom tills imorgon.

Torsdag idag, innebär att det är fredag imorgon. Det ska bli hur skönt som helst med helg, den är efterlängtad som fan! Jag ska äta massa chips, hur sugen som helst just nu faktiskt. Salt och gott! Iallafall, jag får nöja mig med mammas kyckling för tillfället. Men det är inte fel det heller.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: