maddebabe

21a februari 2011

Kategori: Allmänt

God morgon. Somnade inte föräns vid två igår inatt. Vaknade vid kvart i sju, och var faktiskt inte trött. Helt sjukt. Men gött. Fick lite panik nu på morgonen, jag har inte pluggat över huvud taget på hela lovet. Jag får skylla mig själv, visst. Men jag tycker inte man ska behöva plugga på lov. Jag tror jag har spanska prov idag, och religionsförhör på onsdag. Och så ligger jag efter i matten. Skulle egentligen behövt läsa lite fysik, men det hinner jag göra imorgon. Idag kommer jag inte hinna så mycket annat. Jag gissar på att jag kommer hem vid fem-halvsex tiden eftersom vi ska bowla på profilen. Och när jag kommer hem ska jag stressa iväg till fotbollsträningen som är utomhus. Mysigt, i typ 15 minusgrader.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: