maddebabe

10e februari 2011

Kategori: Allmänt

God morgon! Vaknade först vid kvart över sex, och trodde att jag hade fått ett sms. Jag var helt säker att jag hörde den där sony ericsson sms signalen ni vet, men jag kollade på mobilen och hade inte fått några nya händelser så jag somnade om. Klockan ringde vid tjugo i sju, och jag snoozade till sju. Just nu sitter jag och äter frukost: havregrynsgröt med lite sirap och mjölk. Var även sjukt sugen på cola, så hällde faktiskt upp ett glas med det också..

Idag har vi nationellt prov i svenska, uppsatsskrivning. Jag hoppas verkligen att det går bra, att jag kommer på snabbt vad jag ska skriva! Hoppas verkligen att det är bra ämnen att skriva om också. Vi ska ju sitta där i tre timmar så jag har laddat upp med cola, ballerina, bilar och en kexchoklad!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: