maddebabe

märkte du paniken i min blick, när jag snurrade runt

Kategori: Bilder

Kvällen spenderades hemma hos kusin emma med henne och hennes katter smulan och zelda. Vi kollade på beckfilmen som gick på tv, åt chips och cola och pratade en hel del. Direkt när jag kom hem fick jag en panikångestattack typ. Jag vet inte vad det har varit med mig de senaste veckorna, men har känt mig helt knasig. Har typ konstant ångest, men jag har ingen aning om varför. Jag har liksom en klump i magen av obehag, känner mig jätteorolig över någonting och är på helspänn hela tiden, det är jätte jobbigt faktiskt. Kan inte riktigt slappna av och bara njuta och ha roligt.

Nu till något helt annat! Imorgon börjar jag egentligen 8.20 och efter den lektionen har jag håltimma i över tre timmar, så jag tycker det är ganska ovärt att gå på den lektionen, dels för att det blir lång väntetid och att jag ändå hänger bra med på lektionen och kan det vi jobbar med. Förra veckan kom faktiskt en lärarpraktikant fram till mig och sa att jag är jätteduktig på musikteorin (lektionen som vi har imorgon bitti) och att jag verkligen borde satsa på ett högt betyg i det. Därför känner jag att det inte gör så värst mycket om jag missar den, och det är ju ändå den sista lektionen innan lovet. Det betyder att jag börjar tjugo i ett imorgon, och har bara matte och idrott på eftermiddagen! Goootttt! Nu ska jag iallafall försöka sova några timmar innan jag ska gå upp och göra mig iordning. Sov gott, pusssss


smulaaaan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: