maddebabe

jag ser pojkar som gråter, och flickor som tar dem i hand

Kategori: Musik

melissa horn, kungsholmens hamn

Förut hjälpte jag min fabror med middagen, och det blev en väldigt god wok med kyckling och biff! Efter maten började jag kolla på filmen the reef (en film om hajar, min största fobi). Under filmen gick jag över till emma och frida och pratade lite med dem en stund, och kollade på idol. Nu är jag hemma igen och ska se färdigt filmen hade jag tänkt. Ska försöka sova sen efter det, men kommer nog inte gå så bra med tanke på min låååånga powernap förut.. Jag kan ju iallafall sova ut imorgon, så det är ju skönt. På eftermiddagen/kvällen ska jag hem till min älskling, och sova där till söndag. Annars har jag inte planerat nånting i helgen faktiskt. Har ni några planer för vad ni ska göra? pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: