maddebabe

5e december 2011

Kategori: Bilder

Hej där i vinterkylan! Idag har det varit riktigt kallt alltså. Halt också förresten, det var nästan så att man inte kunde gå upp för thomas "branta" backe. Bussen körde inte överdrivet snabbt heller imorse, det var ju snorhalt! Skolan har gått bra, bara att jag har känt mig jättekonstig.. Har varit helt skakis typ, har ingen aning om varför. Självklart kom ju huvudvärken på mattelektionen, precis innan idrotten. Det gjorde så att jag inte kunde vara med och springa intervaller som alla andra, så jag fick åka hem istället och vila. När jag kom hem hade jag tänkt plugga matte och vila lite, men då hade jag självklart glömt matteboken i skolan (!) Smart madde, jävligt smart. Har ju matteprov imorgon, så kan vara bra att plugga inför det. Men mamma var så snäll och körde fram och tillbaka till mölnlycke så jag fick hämtat boken. Så nu ska jag sätta igång och plugga, och sen kommer thomas hit och hjälper mig också. pussssss








söta ebba !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: