maddebabe

4e december 2011

Kategori: Bilder

God morgon. Det blev en heldag i göteborg för min del igår. Jag och emma tog tolvbussen in till stan, där det köptes julklappar och parfymer osv. En väldigt lyckad och trevlig dag på stan igår, om man bortser från det hemska vädret. Efter shoppingen åkte emma hem, och jag mötte upp thomas som hade varit på scandinavium och kollat på hockey. Efter att han hade ätit och sådär, så gick vi till bergakungen och mötte upp gänget (pappa, farbror, syster + pojkvän) för att se tintin. Jag tyckte inte den var jättebra, trodde den skulle vara mycket roligare. Men de andra tyckte tydligen att den var jättebra. Efter bion åkte alla hem till rävlanda, men jag och thomas åkte hem till kusinen och myste med film och godis! Sen kom johan också, han är thomas storebror och emmas bästa vän. Vi var hemma ganska sent, närmare halv fyra typ.. Därför är jag väldigt trött idag.

Dagens planer var först att jag skulle träna på eftermiddagen, men min förkyldning har inte släppt helt och hållet än och jag vill inte riskera nånting. Dessutom har therese frågat om jag vill följa med och se breaking dawn på bio, så jag gör faktiskt det idag istället. Sen tror jag att thomas kommer ikväll. Får se hur det blir. Ha en mysig söndag nu! pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: