maddebabe

2a december 2011

Kategori: Musik

Hallå där ute i vintermörkret! Äntligen är dagen vi har längtat efter här, freeeedag.

Skolan var ganska ovärd för mig idag, började 8.20 och slutade 9.40. Alltså mindre än en och en halvtimmas skoldag. Men efter skoldagen åkte jag in till stan och köpte julklappar till thomas och min kusin emma, så nu har jag dem klara iallafall! Bara två personer kvar att köpa till då alltså. Känns bra att redan ha gjort hälften. När jag kom hem från bussen vid halv ett gick jag och la mig i sängen direkt, och sov närmare tre timmar. Det är helt sjukt att jag kan sova så länge mitt på dagen! Måste ha narkolepsi (sömnsjukdom) eller något liknande. Hur som helst, om en timma ungefär ska jag med signe hem och catcha upp lite med henne. Har tyvärr inte setts på ett bra tag.. Annars har jag inga planer för kvällen, kanske går upp till kusinen och myser till det med en film eller nåt. Imorgon däremot ska jag och familjen + thomas på bio och se tintin! Hoppas den är bra bara, jag tycker bara det känns som en barnfilm nämligen.. Men man tackar ju inte nej när man får en gratis biobiljett ;)
Ha en bra fredagskväll, pussss

faith hill, where are you christmas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: