maddebabe

25e december 2011 - juldagen

Kategori: Bilder

Hoppas alla hade en bra julafton igår? Det hade iallafall jag. Men julen för mig de senaste åren har blivit blandade känslor, älskar julen samtidigt som jag får ångest. Men som sagt, hade en bra julafton med familjen hemma hos kusinen. I julklapp fick jag bland annat pengar, presentkort och en klänning. Idag däremot är det inte julafton, utan juldagen. Jag vaknade ganska sent idag, närmare elva. Tog det lugnt med my family och åt frukost och slötittade på tv, efter det har jag bara städat faktiskt. Har storstädat mitt rum från grunden. Röjt undan all skit, rensat bland massa papper och noter, hittade några gamla bilder och blev nostalgisk, dammat av hela rummet, damsugit och bäddat typ. Nu är det skinande rent! Det har nog inte varit så här rent på flera år, om ens någonsin. Nu känner jag mig duktigt faktiskt, hehe.. Just nu är min morbror här och vi ska äta lite julmat idag igen, min mage kommer nog inte klara att julmat alltså! Och senare ikväll kommer thomas hit och sover här, ska se om jag kan övertala honom till att följa med mig in till göteborg imorgon och handla lite nu i mellandagarna ;)
pusssss


älskling

Kommentarer


Kommentera inlägget här: