maddebabe

24e december 2011 - julafton

Kategori: Bilder

Hej allesammans! Tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig de två senaste dagarna. Julavslutningen i torsdags gick bra, var väldigt segt att behöva vara med på båda avslutningarna dock. Vi sjöng bara en låt med kören, en låt som jag inte alls kunde heller. Men det gick väl bra. När jag kom hem gick jag upp till signe direkt, och var med henne och lovisa. Vi åt cheesecake och drack te, bytte julklappar och kollade på film typ. Väldigt mysigt, och jag blev jätteglad för klapparna jag fick av signe! Jag fick några olika nagellack och tre par trosor, allt var väldigt fint faktiskt. På eftermiddagen/kvällen kom thomas hit och vi lagade tacos, bytte också julklappar och sen följde vi med kusinen hem. Thomas sov här, men åkte hem tidigt igår. Igår gjorde jag inte så mycket, jag följde med emma och stefan till göteborg och köpte de sista julklapparna, sov några timmar när jag kom hem, och på kvällen var jag i emmas lägenhet med henne och hennes två små söta katter zelda och smulan. Vi kollade film, och bara tog det lugnt helt enkelt. Nu kom jag precis hem och tänkte kolla på någon film innan jag somnar. I praktiken är det ju redan julafton, men jaja. Känns som att det är fredag idag och julafton imorgon (är ju natten där imellan). Iallafall, jag hoppas att alla får en skitbra jul med alla sina nära och kära! Godnatt, pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: