maddebabe

18e december 2011

Kategori: Musik

Hallå! Sämst uppdatering som vanligt. I fredags eftermiddag åkte jag in till stan och mötte upp signe och malin, för att sen åka till musikens hus och kolla när alexia hade dansuppvisning. Den var sjukt bra! De dansade house dance, hur ballt som helst. Efteråt åkte jag, signe, alexia, malin och astrid hem till signe och mös med te, film, godis, nachos, guacamole och salsa, jättegott! Guacamole är antagligen den bästa dippen någonsin. På lördag förmiddag julbakade vi lussbullar med lite egna varianter, och så gjorde vi kolakakor. Det blev mycket bra. På lördag kväll (igår) åkte jag hem till thomas och bara kollade på massa olika filmer typ, skönt det med. Idag har jag inte gjort så mycket dock, vaknade ganska sent hos min babe och åkte hem vid tre. Har inte gjort mycket mer än det faktiskt, och nu ska jag fixa och trixa med musik till mobilen. Ha en fin söndagskväll! pusssss

den svenska björnstammen, svalkar vinden

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Hahahahahahahaha vadå mös? Myste heter det hahaha go :D

    2011-12-18 | 17:39:51
    Bloggadress: http://nattstad.se/mimmiab

Kommentera inlägget här: