maddebabe

15e december 2011

Kategori: Bilder

Hallo där i lingonskogen! Har faktiskt haft en väldigt bra dag, har ingen direkt anledning till varför. Pianolektion på morgonen, ensemble efteråt, som gick bra. Vi har börjat med visor och vi kör lät du henne komma närmre med melissa horn, hon är väldigt duktig faktiskt. Efter ensemblen skulle vi haft kör, men den var självklart inställd. Sen på svenskan kollade vi på edward scissorhands, tråkig. Men bättre att kolla film att jobba med massa tråkiga uppgifter. När jag kom hem så pluggade jag spanska och så kom thomas hit, och nu har jag pluggat klart spanskan tror jag. Har ju prov imorgon, men jag känner mig förberedd konstig nog, brukar inte vara så. Nääe, nu ska jag och thomas upp till kusinen och kolla film, äta godis, chips och dricka massa cola. Hörs imorgon, då det är fredag!!! pusssss


här har ni en bild på min nya cellphone, htc sensation

Kommentarer


Kommentera inlägget här: