maddebabe

13e december 2011 - lucia

Kategori: Bilder

Hej hej! Igår kväll åkte jag och några tjejer i klassen hem till matilda och sov där, ganska så bra med tanke på att vi skulle vara i skolan vid sju imorse. Igår kollade vi på film, pratade, drack te och skrattade massor! Det var jättetrevligt faktiskt, när vi skulle sova fick jag trängas i en säng med matilda och ioanna, men det gick så bra så. Luciatåget gick också bra för den delen, men man var ju sjukt trött som sagt. Vid elvatiden åkte jag hem igen, har antagligen magkatarr. Min mage tar seriöst död på mig, kan kanske vara magsår också.. Måste kolla upp det iallafall. När jag kom hem sov jag fram till halv fyra, och nu har jag pluggat historia. Jag ska plugga lite engelska också innan jag drar iväg på fotbollsträning om en timma! Har inte tränat på evigheter så det behövs kan jag säga, haha! Egentligen har jag inte tid med det idag, men känner mig så bra nu efter att jag har pluggat historia. Engelskan kanske jag gör efteråt, är inte så mycket som ska göras ändå. Men nu ska jag sätta mig och leka med min nya mobil som jag fick idag, yaay! pussss


fulingar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: