maddebabe

25e augusti 2011

Kategori: Allmänt

Hallå hallå. Sov ju i göteborg med signe igårkväll, köpte med oss lite frukost och lite chips osånt till kvällen. Låg och kollade på tv ett tag, sen somnade vi. Började skolan vid åtta och nu har vi haft musikteori. Har den skönaste läraren, så det var roligt. Jag personligen lärde mig inte jättemycket nytt, utan det var saker jag kunde sedan tidigare. Har bara tre lektioner till idag; ensemble, kör och svenska. Så jag slutar hyfsat tidigt idag, vid tjugo över två. Har en fet håltimma innan svenskan bara, annars är det rätt soft. Efter skolan ska jag hem och hämta lite kläder oså, sen ska jag hem till thomas och sova där tills imon. Myyyysigt! Älskar bara tanken av att det är fredag imorgon, och då blir det utgång med de bästa tjejerna. Taggad till tusen.
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: