maddebabe

23e augusti 2011

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från skolan. Tog som sagt halvnio bussen till mölnlycke, och träffade fillefjonkan på bussen! Hon började nämligen skolan idag. Dagen har flytit på bra, segt med massa håltimmar bara. Ännu mer segt att jag glömde laptopen hemma, så hade inte jättemycket att sysselsätta mig med. Idag hade jag även min första pianolektion! Gick bra, och läraren känns väldigt trevligt. Första lektionen, och jag har redan en musikläxa. Känns stabilt, haha! Jo men det ska nog gå bra, har ju förturen att kunna noter också. Efter privatlektionen hade jag håltimma (-.-) och sist men inte minst hade jag matte. Mindre roligt. Men överlag har det varit en bra dag! Fick även veta mitt schema, och på fredagar slutar jag tjugo över elva. Helt okej faktiskt ;)

Nu ska jag chilla framför tvn, och jag har ingenting mer planerat faktiskt. Ingen träning ikväll, riktigt skönt faktiskt. Jag känner mig verkligen huuuuur sliten som helst. Ska bli skönt att hoppa in i duschen om en stund.
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: